Producenci
FORMULARZE DO POBRANIA zwrot/wymiana

 


 1. W PRZYPADKU ZWROTU TOWARU ZAKUPIONEGO NA FAKTURĘ PROSZĘ O DOŁĄCZENIE FAKTURY ZAKUPU I  FORMULARZ POROZUMIENIA LINK PONIŻEJ

 LINK : OŚWIADCZENIE DO TOWARU ZAKUPIONEGO NA FAKTURĘ

 

2. W PRZYPADKU ZWROTU TOWARU ZAKUPIONEGO NA PARAGON PROSZĘ O DOŁĄCZENIE PARAGONU ZAKUPU I FORMULARZA ZWROTU LINK PONIŻEJ 

LINK : FORMULARZ ZWROTU TOWARU ZAKUPIONEGO NA PARAGON

 

3. W PRZYPADKU WYMIANY TOWARU PROSZĘ O WYPEŁNIENIE PONIŻSZEGO FORMULARZA I ODESŁANIE WRAZ Z PARAGONEM.

WYMIENIONY  TOWAR ZOSTANIE ODESŁANY  PACZKĄ ZA POBRANIEM KOSZT 15 ZŁOTYCH

LINK : FORMULARZ WYMIANY TOWARU

 

4. W PRZYPADKU REKLAMACJI ZAKUPIONEGO TOWARU PROSZĘ O WYPEŁNIENIE PONIŻSZEGO FORMULARZA DOŁĄCZENIE PARAGONU ZAKUPU I ODESŁANIE NA PONIŻSZY ADRES 

LINK : FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU

 

ADRES DO WYSYŁKI 

EUROSTYL

MIKLUSZOWICE 169

32-708 DZIEWIN

TEL. 794-288-801

Uwaga!!!

Nie odbieramy zwrotów wysyłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu !!!

Zwroty odsyłane na nasz adres muszą posiadać:

    •  dowód zakupu (faktura/paragon)
    • formularz zwrotu towaru lub oświadczenie w przypadku zakupu na fakturę 
    • każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony
    • koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący 
    • zwroty kosztów produktu realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru
    • zamówienia opłacone przez Przelewy24, Blik, Przelew natychmiastowy, przelew, Google Pay, karty płatnicze, PayPo, pobranie(konieczność podania nr konta ) - zwracamy na nr konta podany w formularzu lub bezpośrednio na kartę .

 


Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne >  Pytania i odpowiedzi

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium