1. W PRZYPADKU ZWROTU TOWARU ZAKUPIONEGO NA FAKTURĘ PROSZĘ O DOŁĄCZENIE FAKTURY ZAKUPU I FORMULARZ POROZUMIENIA LINK PONIŻEJ
LINK : OŚWIADCZENIE DO TOWARU ZAKUPIONEGO NA FAKTURĘ
2. W PRZYPADKU ZWROTU TOWARU ZAKUPIONEGO NA PARAGON PROSZĘ O DOŁĄCZENIE PARAGONU ZAKUPU I FORMULARZA ZWROTU LINK PONIŻEJ
LINK : FORMULARZ ZWROTU TOWARU ZAKUPIONEGO NA PARAGON
3. W PRZYPADKU WYMIANY TOWARU PROSZĘ O WYPEŁNIENIE PONIŻSZEGO FORMULARZA I ODESŁANIE WRAZ Z PARAGONEM.
WYMIENIONY TOWAR ZOSTANIE ODESŁANY PACZKĄ ZA POBRANIEM KOSZT 15 ZŁOTYCH
LINK : FORMULARZ WYMIANY TOWARU
4. W PRZYPADKU REKLAMACJI ZAKUPIONEGO TOWARU PROSZĘ O WYPEŁNIENIE PONIŻSZEGO FORMULARZA DOŁĄCZENIE PARAGONU ZAKUPU I ODESŁANIE NA PONIŻSZY ADRES
LINK : FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU
ADRES DO WYSYŁKI
EURO-STYL
MIKLUSZOWICE 169
32-708 DZIEWIN
TEL. 794-288-801
Uwaga!!!
Nie odbieramy zwrotów wysyłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu !!!
Zwroty odsyłane na nasz adres muszą posiadać:
-
- dowód zakupu (faktura/paragon)
- formularz zwrotu towaru lub oświadczenie w przypadku zakupu na fakturę !!!
- każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony
- koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący
- zwroty kosztów produktu realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru
- zamówienia opłacone przez Przelewy24, Blik, Przelew natychmiastowy, przelew, Google Pay, karty płatnicze, PayPo, - zwracamy na nr konta podany w zamówieniu lub bezpośrednio na kartę
- pobranie -konieczność podania nr konta !
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Pytania i odpowiedzi